Модуль 9. Рефлексія
Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Учні мають бути активним у власному навчанні;
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.
Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Учні мають бути активним у власному навчанні;
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.
Комментариев нет:
Отправить комментарий